2012. november 20., kedd

quilling 5. rész


























  
néhány jó tanács: 
-óvatosan a ragasztóval, mert könnyen hozzáragaszthatjuk a tűhöz a papírt, 
-illetve a lecsurgó ragasztóval szintén hozzáragaszthatjuk papírhoz is, amire felrajzoltuk a mintát!
-miután kész, alaposan kenjük be a papírok élét.
-ha megszáradt, és eltávolítottuk a gombostűket, érdemes a hátoldalát is megkenni, de azt óvatosan, mert megpuhulhat a papír és elveszti alakját.

íme, az én saját alkotásom ezzel a technikával:

inspirációnak:




jó alkotást!!! :)


4 megjegyzés:

  1. Csak én vagyok az aki nem látja a képek túlnyomó részét? Semilyen gépen, semilyen böngészővel. Megesz a kíváncsiság pedig, hogy mi van rajtuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!
      nekem látszanak, érdekes. de újra feltöltöttem a képeket, hátha.... :)
      (én a pinetrestet nem tudom használni :) szelektálva vagyunk, úgy tűnik :) )

      Törlés
  2. Sajnos nálam is hasonló a helyzet, az utóbbi bejegyzések többségében csak kis üres kocka volt a kép... :(
    Ez viszont szépen lejött, kivéve a Te saját alkotásod :( ezt nagyon sajnálom...

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűségesek ezek az alkotások, alig várom hogy kipróbáljam!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...