2012. január 26., csütörtök

quilling - 2. rész

Ennek a két virágnak a leírását hoztam el. Sokkal egyszerűbb, mint első ránézésre tűnik, viszont nagyon időigényes munka..... 
Egy amerikai bloggerina oldalán láttam, hogy létezik olyan kis készülék, ami egyenletesen bevagdossa a papírt.... kifejezetten erre találták ki. 
én is elkészítettem, többet is.... több papírcsíkot vagdostam be egyszerre, így egy kicsit szaporább volt. :)
és a másik virág:
*

és néhány inspiráló kép:
kép
kép


én ezt akár esküvői meghívónak is el tudnám képzelni.... kép

lakásdekoráció...... kép

4 megjegyzés:

  1. Woooow! Csak ámulok........fantasztikus!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szuper! Mindössze az érdekelne ehhez milyen papírt használjak? Mert ami az 1 részben van az ide keskeny...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!
      én simán színes fénymásoló papírból készítettem, csak olyan 2 cm szélesre vágtam fel.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...