2010. május 2., vasárnap

keresem.....

keresem önmagam, keresem a szavakat, mellyel megfogalmazhatnám a bennem örvénylő, kavargó érzéseket. elgondolkodtató írást olvastam, melynek hatására most írom e sorokat.
ezt a blogot is nagy lelkesedéssel megnyitottam, mint egy kaput, melyen keresztül végre megláthatom a világot és a világ viszont láthat engem. de eddig sajnos nem így van. régóta, talán már túl régóta keresem azt a pillanatot, amikor bezárkóztam a csigaházamba, és amiből azóta sem bújtam ki. akkor még tudtam mi a célom az életben, mi a feladatom, merre kell mennem, de azóta csak bolyongok. ebbe is- abba is belekapok, minden csinálni szeretnék - de azonnal. aztán valahogy alábbhagy a lelkesedésem, elindulok más irányba. jelenleg úgy érzem, céltalan bolyongok, nem találom az ösvényt, nem látom a célt.
így továbbra is keresek, kutakodok itt is-ott is. takarítok, teszek-veszek, mert mint tudjuk, a környezetünk rendezettsége belső rendet teremt. (remélem)

2 megjegyzés:

  1. Jöttem én is megnézni ki is hagyott nálam bejegyzést. Úgy látom egy nagyon helyes fiatalember anyukája. Nagyon értem mi az amit írsz. Sokszor van bennünk káosz, és valóban jót tesz a nagytakírítás:), majd letisztulnak a gondolatok és meglátjuk a fényt a helyes út végén. Andi

    VálaszTörlés
  2. köszönöm válaszod! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...