2009. november 18., szerda

az Első...

Íme, elkezdem én is.... Régen rendszeresen írtam naplót, melyben fontos és fontosnak vélt dolgaimról beszámoltam. Nem szerettem visszaolvasni őket, azóta is a szekrény mélyén pihennek. Ezzel a bloggal sem az a célom, hogy magamról írjak, egyszerűen csak szeretném közzé tenni azokat a dolgokat, alkotásokat, melyeket sikerül véghez vinnem. Sajnos az egyik legnagyobb hibám, hogy mindig csak tervezek, és általában csak a fejemben készülnek el ezek a dolgok... hát ezért indítom ezt a blogot... mert ha beharangozom a terveimet valakinek, akkor általában meg is csinálom.
Sok minden érdekel. Legutolsó őrületem, ami már hosszú ideje tart (hozzám képest hosszú ideje, hisz mindig van valami érdekesebb) az a keresztszemezés, hímzés, és most már kezdek megtanulni varrni is... kényszerből. Mert nem lehet mindig képeket hímezni.

Jelenleg Picike babát hordok szívem alatt, neki készülnek apró dolgok. Remélem előbb-utóbb az Ő alkotásait is fel tudom majd tenni, illetve Apukája is nagy ezermester, az Ő alkotásait is szeretném közszemlére tenni....
Nagyjából ennyi a kezdet.... meglátjuk milyen lesz a folytatás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...